WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

We couldn't determinde a local website for you

Go to your suggested website

Back to top

Bİnanız ve ekİpmanlarınız İçİn özelleştİrİlmİş bakım planı

Binanız ve ekipmanlarınız için özelleştirilmiş benzersiz bir bakım planı yaratıyoruz. İhtiyacınız olan bakım seviyesine yönelik 3 farklı bakım paketinden birini seçebilirsiniz.

İhtİyaç duyduğunuz her an profesyonel hİzmet

KONE Müşteri Hizmetleri Merkezi size ve son kullanıcılarınıza ekipmanlarla ilişkili her türlü sorun için 24 saat boyunca destek sunmaktadır. Yerel Müşteri Hizmetleri Merkezi'ne kolaylıkla erişebilirsiniz

Nİtelİklİ teknİsyenlerden uzman yardımı alın

Servis teknisyenlerimiz asansörleriniz ve yürüyen merdivenlerinizin sorunsuz ve güvenli bir şekilde çalışmasını temin eden özel ve son derece eğitimli profesyonellerden oluşmaktadır. Teknisyenlerimiz her yıl 50 saatten fazla teknik, güvenlik, müşteri hizmetleri ve ilk yardım eğitimi almaktadır. Teknisyenlerimiz ayrıca global teknik bilgi tabanımıza erişebilmekte ve bu sayede her marka ve tipteki ekipmanda ortaya çıkan sorunları hızlı bir şekilde çözebilmekte ve birçoğunu tek bir ziyarette ortadan kaldırabilmektedir.

Ekİpmanlarınızın her zaman en İyİ şekİlde çalışmasını temİn eden koruyucu bakım

KONE koruyucu bakım hizmetleri, sorunların daha ortaya çıkmadan önlenmesine yardımcı olur Ekipmanlarınızın bakımını kullanım şartlarına, yaşlarına ve diğer ilgili faktörlere uygun olarak yapıyoruz. Size özel hazırlanmış bakım planı, markalarına bakmaksızın tüm bileşen ve sistemlerin bakımlarının doğru zamanda ve ilgili tüm yönetmeliklere uygun olarak gerçekleştirilmesini temin eder.

Geleceğe yönelİk plan yapmanıza yardımcı olan ekİpman durum kontrollerİ

Ekipmanlarınızın güvenli ve sorunsuz bir şekilde çalışmasını temin etmek için, durum kontrolüne bağlı olarak onarım veya modernizasyon ihtiyacının olup olmadığını size bildiriyoruz.

Doğru bakım ortağı nasıl seçilmeli

Bir bakım ortağı aramaya kullanıcılarınızın, ekipmanlarınızın ve binanızın ihtiyaçlarını değerlendirerek başlamanızın en iyi yol olduğuna inanıyoruz. Bu sayfa sizlere bu ihtiyaçların neler olabileceği ile ilgili örnekler vermektedir. Ayrıca çözümlerimizin size nasıl destek sunabileceğini de görebilirsiniz.

  • Tüm ekipman markaları ve tipleri için teknik bilgiler ve ekipman kullanım verileri bazında özel bir bakım planı hazırlıyoruz.

  • Müşterilerimizin ekipmanlarında ortaya çıkan arızaları, arıza sebeplerinin sistematik bir şekilde incelenmesi yoluyla sürekli olarak azaltabiliyoruz.

  • Müşteri hizmetleri personelimiz yılın her günü 24/7 hizmet sunmakta olup en fazla 20 saniye ya da daha kısa sürede cevap vermektedir.

  • Asansörde kalma durumlarında ortalama XX dakika içerisinde müdahalede bulunuyoruz.

  • En sık kullanılan yedek parçaları araçlarımızda bulundurmamız sayesinde, birçok sorunu tek bir ziyarette çözebiliyoruz.

  • Teknisyenlerimiz her yıl 50 saatten fazla eğitim almakta ve tüm ekipman markaları hakkında eğitilmektedir.

  • Koruyucu bakım hizmetimiz sayesinde bakımını gerçekleştirdiğimiz ekipmanlar % 99.9 oranında her zaman kullanıma hazırdır.

  • Bakım hizmetlerimiz yerel tüm güvenlik yönetmeliklerine ve yasal şartlara uygundur.

  • Teknisyenlerimiz farklı markaların ekipmanları ile ilgili eğitim almaktadır. Ayrıca başka markaların yedek parçalarına da sahibiz.

BİZİ DENEYİN VE HİÇBİR ZORUNLULUK VEYA YÜKÜMLÜLÜĞÜNÜZÜN OLMAYACAĞI BİR TEKLİF VERMEMİZE İZİN VERİN