WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Back to top

AKILLI VE TAM BAĞLI HİZMETLER İLE BAKIMDA KÖKLÜ DEĞİŞİM

KONE 24/7 Connected Service ile artık arızaları daha iyi ön görebiliyor, bakım gerçekleştirebiliyor ve önceden harekete geçebiliyoruz. Bu da sizler için daha fazla güvenlik, tam şeffaflık ve iç rahatlığı anlamına geliyor. Çünkü bir şeyler olacaksa, biz onu zaten biliyor ve kontrol altına alıyor olacağız.

KONE 24/7 Connected Service

ÇOK AKILLI, ÖNGÖRÜLEBİLİR

Asansörlerimiz son teknolojiyi kullanarak açıkça konuşabiliyor ve teknisyenlerimizin olan bitenler konusunda bir adım önde olmasını sağlıyor. Sonuç? Daha az arıza, daha hızlı onarım ve sizin için daha fazla gönül rahatlığı.

24/7 GÖZETİM SAYESİNDE ÇOK GÜVENLİ

Asansörler 24/7 görev başında, biz de öyle. Bir sorun çıkması halinde, sahip olduğumuz detaylı bilgiler, sorunun ne olduğunu ve ne kadar acil olduğunu bize söyler. Haftanın 7 günü ve günün 24 saati nöbet tutarak, ani arızalara hızlı bir şekilde müdahale edebiliyoruz.

ÇOK ŞEFFAF, HER ŞEYDEN HABERİNİZ VAR

Kritik arızaların tespiti durumunda teknisyenlere alarm verilir ve tarafınıza hemen bilgilendirme yapılır. Olanlardan tam olarak haberdar olduğunuzda ileriye yönelik bakım ihtiyaçlarını planlayabilir ve bütçe yapabilirsiniz.

24/7 Connected Service nasıl çalışır?

KONE 24/7 Connected Service, asansörünüzün durumu hakkında gece gündüz bilgilenmenizi sağlar.

KRİTİK PARAMETRELERİ SÜREKLİ İZLİYORUZ

Image

Asansörlere monte edilen ekipmanlar asansör parametreleri, kullanım istatistikleri ve arızalarla ilgili bilgileri toplar. Ekipman tüm bilgileri gerçek zamanlı olarak analiz sistemlerinin bulunduğu KONE bulut hizmetine gönderir.

İLERİ TEKNOLOJİ ARIZALARI ÖNCEDEN TESPİT EDER

Image

Asansörden toplanan tüm veriler, gelişmiş analiz sistemi tarafından işlenir. Sistemin bakım ihtiyacı olduğunu tespit etmesi halinde, problemin kritikliğine bağlı olarak ya derhal bir teknisyeni alarma geçirir ya da teknik destek veya müşteri hizmetleriyle irtibata geçer.

BAŞTAN SONA TAM ŞEFFAFLIK

Image

Açık ve kolay anlaşılır bildirimler gönderiyor ve gerçekleştirdiğimiz eylemlerin tümünü bildiriyoruz. Olanlardan tam olarak haberdar olduğunuzda ileriye yönelik bakım ihtiyaçlarını planlayabilir ve bütçe yapabilirsiniz.

BİZİ DENEYİN VE HİÇBİR ZORUNLULUK VEYA YÜKÜMLÜLÜĞÜNÜZÜN OLMAYACAĞI BİR TEKLİF VERMEMİZE İZİN VERİN